M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

FoodCare szuka brand managera marki Frugo

Beata Goczał | 31 maja 2011, 06:00

Mało prawdopodobne, by kultowa marka wróciła na sklepowe półki jeszcze przed wakacjami.

FoodCare, właściciel marek m.in. N-Gine, 4Move, Gellwe, rozpoczął rekrutację na stanowisko brand managera Frugo.

To dwa miesiące po tym, jak marketer kupił prawa do tej marki od Aflofarmu.

Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że wtedy właściciel i prezes FoodCare Wiesław Włodarski deklarował, że wprowadzenie Frugo na sklepowe półki to kwestia najbliższego czasu. Z naszych nieoficjalnych informacji wynikało wówczas, że produkt miał wejść na rynek jeszcze przed wakacjami tego roku.

Poszukiwanie brand managera Frugo może jednak świadczyć o tym, że launch marki odłożono w czasie. FoodCare informacje o terminie reaktywacji brandu trzyma w tajemnicy.

Od osób aplikujących na to stanowisko marketer oczekuje ambicji, kreatywności i biznesowego myślenia.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,