Kraj

Były szef biura reklamy Wydawnictwa Przekrój w Gigaboardzie

Grzegorz Wilczek został dyrektorem sprzedaży w firmie reklamy out-of-home. Do zespołu dołączył również Mariusz Twardowski jako new business manager.

Grzegorz Wilczek był związany z Wydawnictwem Przekrój od czterech lat. Pełnił w niej ostatnio funkcję dyrektora biura reklamy i odpowiadał za tygodnik “Przekrój”, miesięcznik “Sukces” oraz projekty internetowe. Wcześniej pracował m.in. w “Pulsie Biznesu”, “Życiu Warszawy” i tytułach branżowych.

W Gigaboard Polska zastąpił Marcina Donimirskiego, który nadal współpracuje z firmą jako freelancer.

– Choć rynek reklamy out-of-home wciąż notuje spadki przychodów, to widzimy pierwsze sygnały poprawy sytuacji. Powoli odzyskujemy inicjatywę i wciąż deklarujemy chęć rywalizacji o miano numeru 1 w poszczególnych segmentach rynku reklamy wielkoformatowej. Stąd również biorą się nasze inwestycje w uzupełnienie zespołu – mówi Cezary Rut, prezes zarządu Gigaboard Polska.

Do zespołu spółki dołączył także Mariusz Twardowski, który objął stanowisko new business managera. Wcześniej, przez blisko dziesięć lat, był związany z firmą reklamy wielkoformatowej Hator, z którą rozstał się w listopadzie 2010 r.