Artykuły weekendowe

Opcom i AGH kształcą specjalistów marketingu internetowego

Krakowska uczelnia wespół z agencją startuje z nową ofertą dla studentów.

Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie wraz z agencją Opcom Grupa Eskadra uruchomiły kilka tygodni temu nowy kierunek studiów podyplomowych – marketing internetowy. Jak twierdzi agencja, jest to pierwszy tego typu kierunek realizowany na państwowej uczelni w Krakowie.

W wyniku rekrutacji na pierwszą edycję studiów przyjęto 36 osób. Wykładowcami są specjaliści branży internetowej, m.in. z firm: Opcom, Interia.pl, Nk.pl, Polkomtel, PBI, AdSeo, InnovaWeb.

Studenci uczeni są projektowania, przygotowania i egzekucji kompleksowej strategii marketingowej w internecie. Zajęcia dotyczą różnorodnych aspektów marketingu internetowego (SEO, SEM, social media, e-mail marketing, e-commerce, sieci afiliacyjne), najnowszych trendów w produkcji foto-wideo, technologii webowych oraz mobilnych, a także specyfiki komunikacji w nowych mediach oraz aspektów prawnych prowadzenia działalności w internecie.