Kraj

Marka Jelp zmienia dystrybutora w Polsce

Obsługa reklamowa pozostaje bez zmian, PR-ową zajmie się zaś nowy dystrybutor.

Duńska firma Danlind A/S przeniosła dystrybucję marki środków piorących dla dzieci Jelp z firmy Dramers do Brodr. Jorgensen. Umowa dystrybucyjna obejmuje wszystkie obszary aktywności na rzecz tego brandu.

Wraz ze zmianą dystrybutora produktów Jelp wszelkie działania, w tym również z zakresu marketingu, zostały skupione w ramach Brodr. Jorgensen. Osobą odpowiedzialną za bezpośredni kontakt z redakcjami, za kreowanie informacji prasowych, a także za współpracę reklamową jest Katarzyna Qaraqish, PR specialist Jelpa. Wcześniej prowadzeniem działań PR dla tej marki  zajmowała się agencja Euro RSCG Sensors. Nadzorem działań związanych z kreowaniem wizerunku marki w Polsce zajmuje się Żaneta Geltz, category manager Jelpa. Jak podaje Brodr. Jorgensen: “Wszelkie nowe koncepcje wokół brandu, takie jak nowe produkty, zmiana szaty graficznej opakowań czy kampanie konsumenckie, mają stanowić odzwierciedlenie potrzeb konsumentów”. Na zlecenie marki Jelp regularnie prowadzone są badania konsumenckie (m.in. przez TNS OBOP) i ich wyniki wpływają na kierunek prowadzenia działań marketingowych.

Kreacją nowych produktów brandu od wielu lat zajmuje się duński projektant Lars Hartman. Od niedawna dział marketingu marki Jelp współpracuje również z polskim projektantem Robertem Mieniokiem, który jest autorem wielu projektów zarówno reklamowych, jak i opakowań produktów, np. projektu opakowania nowych chusteczek pielęgnacyjnych Jelp z aloesem. Wiele realizacji powstaje również we współpracy z agencją kreatywną Adv z Poznania. W koncepcji wizerunkowej marki główny nacisk kładzie się na komunikację wykorzystującą stronę internetową www.jelp.pl.

Budżetem na działania marketingowe dla marki Jelp zarządza Brodr. Jorgensen przy współpracy z Danlind A/S. Firma nie korzysta z usług domów mediowych.