Kraj

Grupa Innovations otwiera oddział w Krakowie

To trzeci oddział firmy obok biur w Warszawie i Krakowie.

Innovations Communications Group otwiera oddział w Krakowie, który ma świadczyć zarówno usługi kreatywne, jak i mediowe.

Za planowanie i zakup mediów będą odpowiadać Marcin Cielarski (media manager) oraz Mateusz Strzeboński (senior media planner/buyer). Marcin Cielarski ma doświadczenie marketingowe (pracował w dziale marketingu krakowskiego oddziału PKN Orlen SA), agencyjne (Opus B), a także mediowe (domy mediowe Intermedia i Leber). Pracował m.in. dla takich klientów, jak: Rossmann, Wawel, Nowa Itaka, Develey, Enea, Global Cosmed, Ewopharma, Bielmar i Helio. Mateusz Strzeboński pracował zarówno w agencji, jak i domu mediowym (Leber, Intermedia). Planował media dla takich klientów, jak Mokate, Ustronianka, Sertop Tychy czy Partner AGD RTV.

Za kreację odpowiadać będzie Lidia Dominikowska, która doświadczenie zdobyła w kilku krakowskich agencjach reklamowych (m.in. Blueshoes, Rush oraz Leber), opracowując strategie i koncepcje kreatywne (telewizyjne, internetowe, outdoorowe, prasowe i BTL) dla takich klientów, jak Lewiatan Holding, Lactima, Isover, Dax Cosmetics, Felix Polska, Sierpc, OSM Włoszczowa czy Sokpol.