Spółka w ub.r. osiągnęła zysk netto na poziomie 463,1 tys. zł, co stanowi wzrost o ponad 58 proc. w odniesieniu do wyników za 2009 rok, w którym zysk netto wyniósł ponad 292 tys. zł.
W opinii zarządu Sare na osiągnięty wynik wpłynęły wzrost liczby obsługiwanych klientów oraz rozpoczęta dywersyfikacja klientów. Firma powołała do życia Inis – system darmowego e-mailingu – i dom mediowy Mail-Media.
Z systemu Sare w 2010 roku wysłanych zostało 220 milionów e-maili, o prawie 47 proc. więcej niż w 2009 roku. Przeprowadzono ponad 25 tys. wysyłek, co oznacza 16 terabajtów danych. W bazie adresowej firmy do końca 2010 roku utrzymywanych było ok. 20 mln adresów.
W 2011 roku szacowany zysk netto grupy kapitałowej Sare ma wynieść 1,1 mln zł przy ponad 6 mln zł przychodów.