Philips Polska rozpoczyna kampanię, której hasłem przewodnim jest “Pełna gotowość na każdym froncie”. Działania kierowane są zarówno do tych mężczyzn, którzy golą i przycinają włosy na ciele, jak i do tych, którzy dopiero zamierzają to robić.
Działania reklamowe wspierające przekaz prowadzone będą w prasie ogólnopolskiej, internecie, na nośnikach OOH w dużych miastach oraz nad morzem. Dodatkowo wesprze je reklama w miejscach takich jak siłownie czy kluby fitness na terenie całej Polski.
W ramach kampanii ruszyła także promocja produktów Philips. Każdy, kto kupi objęte promocją produkty do pielęgnacji męskiego ciała i zarostu, otrzyma prenumeratę miesięcznika “Playboy”. Wystarczy przesłać kupon wraz z kopią dowodu zakupu i kodem kreskowym na adres podany na ulotce lub na stronie www.philips.com/prenumerata.
Kreację przygotowała agencja reklamowa DDB, a media zaplanował i kupił Carat.