Kraj

Dr Oetker promuje pizzę Ristorante

Firma Dr Oetker rozszerzyła portfel swoich produktów o pizzę mrożoną Ristorante Edizione Speciale, bogatą w dodatki, przyrządzaną na grubym cieście....

Firma Dr Oetker rozszerzyła portfel swoich produktów o pizzę mrożoną Ristorante Edizione Speciale, bogatą w dodatki, przyrządzaną na grubym cieście. W sprzedaży pojawiło się pięć odmian pizzy: z szynką i serem, z salami i serem, serową, z pieczarkami, wegetariańską w cenie 5,89 zł. Produkt otrzyma wsparcie reklamowe w postaci spotów telewizyjnych, emitowanych w TVP i MTV. Stację muzyczną wybrano z uwagi na grupę docelową, do której adresowany jest produkt. Są to osoby w wieku 18-39 lat, posiadające co najmniej średnie dochody i średnie wykształcenie. Kampania trwać będzie od lutego do końca kwietnia, jej powtórka nastąpi jesienią br. Kampanię przygotowała agencja NoS/BBDO i dom mediowy Media Direction. Od marca na terenie wybranych supermarketów w całej Polsce organizowane będą degustacje produktu. W tym samym czasie rozpocznie się promocyjna sprzedaż dwupaków, do których dołączony zostanie nóż do krojenia pizzy. Detaliści premiowani bedą prezentami przy zakupie określonej ilości produktu. Pizza Ristorante początkowo była sprowadzana z zakładów w Niemczech i z Węgier, obecnie jest produkowana w Polsce. (MKS)