Przetargi

PolskiBus.com wybiera Partner of Promotion

Agencja odpowiada za PR produktowy i korporacyjny.

Partner of Promotion rozpoczęła pracę dla nowego przewoźnika autokarowego oferującego połączenia między miastami w Polsce oraz Europie Środkowej. W ramach współpracy agencja jest odpowiedzialna za przeprowadzenie kompleksowych działań marketingowych dotyczących wprowadzenia marki na rynek polski oraz do krajów Europy Środkowej.

Umowa agencji z klientem obejmuje przygotowanie strategii działań PR oraz jej realizację w zakresie komunikacji produktowej i korporacyjnej. Ponadto Partner of Promotion jest odpowiedzialna za zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii marketingowej, w tym zorganizowanie cyklu eventów w największych polskich miastach, działania e-PR oraz przeprowadzanie działań PR na terenie Niemiec, Austrii, Słowacji i Czech.

Umowa została podpisana w wyniku przetargu, nie wiadomo, jakie jeszcze agencje brały w nim udział.

PolskiBus.com oferuje ekspresowe połączenia autokarowe między 16 polskimi miastami oraz z czterema europejskimi stolicami: Berlinem, Wiedniem, Bratysławą oraz Pragą.