M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

NutriSkin platformą komunikacyjną marki Fa

Joanna Dziwisińska | 10 czerwca 2011, 06:00

Henkel Polska wprowadza na rynek nową sublinię kosmetyków marki Fa. Po raz pierwszy brand poszerzy swoją obecność o nową kategorię - balsamy do ciała.

Henkel Polska wprowadza na rynek nową serię kosmetyków NutriSkin marki Fa. W skład linii weszły produkty do mycia ciała, dezodoranty, mydła w kostce i płynie, płyny do kąpieli, a także po raz pierwszy balsamy do ciała. Jak podkreślają przedstawiciele marketera, wprowadzenie nowej sublinii traktowane jest jako platforma komunikacyjna dla brandu Fa. Debiutowi NutriSkin towarzyszyć będzie kampania reklamowa, której adaptację przygotowała agencja Proximity Poland. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Optimum Media OMD.

Według danych Henkla na podstawie danych firm MEMRB za marzec i kwiecień br. udziały wartościowe marki Fa w kategorii dezodorantów wyniosły 4 proc., a w żelach pod prysznic – 6,5 proc.

Czytaj więcej na temat: , , , ,