M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Frugo od FoodCare już w sprzedaży

Beata Goczał | 13 czerwca 2011, 06:00

W weekend napój trafił na rynek, na razie w jednym wariancie smakowym.

W miniony weekend kultowa marka napoju Frugo po wielu latach przerwy ponownie trafiła na sklepowe półki. Tym samym FoodCare, nowy właściciel brandu, rozpoczął dystrybucję napoju.

Czarny wariant Frugo pojawił się w pierwszej kolejności w jednej z krakowskich cukierni. Jak informuje FoodCare, to na razie wstęp do pełnej oferty smaków i kolorów napoju, który pojawi się na sklepowych półkach w całym kraju w ciągu kilku tygodni.

Zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami firma wprowadzi Frugo do sprzedaży na terenie całej Polski w lipcu br. - Z dystrybucją ruszamy za kilka tygodni, ale minie jeszcze trochę czasu, zanim produkt znajdzie się w całej Polsce - powiedziała Paulina Włodarska, marketing manager FoodCare.

Cena Frugo za butelkę 250 ml wynosi obecnie 1,99 zł. Marketer nie zdradza na razie, na jakim kanale sprzedaży zamierza oprzeć dostępność produktu. Wiadomo jedynie, że zostanie zachowana jego receptura sprzed lat. Nie ujawniono też, jaka agencja i dom mediowy zajmą się launchem Frugo na polskim rynku.

Czytaj więcej na temat: , ,