M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Augmented reality dla Philip Morrisa

Agata Małkowska-Szozda | 13 czerwca 2011, 06:00

Przetarg na realizację projektu AR dotyczy wszystkich wspieranych marketingowo brandów producenta.

Philip Morris Polska, producent wyrobów tytoniowych, prowadzi przetarg reklamowy. Jego celem jest wybór agencji, która przygotuje i zrealizuje projekt z zakresu augmented reality. Ma on dotyczyć wszystkich wspieranych marketingowo brandów: Marlboro, L&M, Chesterfield, Cristal. Z naszych informacji wynika, że do przetargu zostały zaproszone trzy agencje, ich nazw nie udało nam się ustalić.

Projekt ma być implementowany przede wszystkim na imprezach zamkniętych, m.in. w klubach.

Z naszych informacji wynika, że Philip Morris na tego typu aktywność decyduje się po raz pierwszy.

Nie udało nam się tych informacji potwierdzić u przedstawicieli firmy.

Czytaj więcej na temat: , , , ,