M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Browar Namysłów planuje na jesień kampanię Zamkowego

Maciej Burlikowski | 13 czerwca 2011, 06:00

Producent będzie promował markę w macierzystym regionie Dolnego Śląska i Opolszczyzny.

Browar Namysłów, producent m.in. piwa marki Zamkowe, na jesień planuje jego kolejną kampanię reklamową w macierzystym regionie Dolnego Śląska i Opolszczyzny.

Od połowy kwietnia i w maju firma prowadziła kampanię reklamową tej marki na nośnikach reklamy zewnętrznej (billboardy) ze wsparciem w postaci eventów oraz materiałów POS w sklepach.

Browar współpracuje z agencją reklamową Czart oraz domem mediowym Media Group.  

Poprzednią kampanię Zamkowego, także z wykorzystaniem outdooru (billboardów, citylightów) i reklamy prasowej, browar przeprowadził w październiku ub.r.

Poza marką Zamkowe Browar Namysłów produkuje także piwa pod markami: Namysłów (w ubiegłym miesiącu wprowadził nowość – Namysłów Niepasteryzowane z 28-dniowym terminem przydatności do spożycia), Złoty Denar, Kozackie i Basztowe (o 9-proc. zawartości alkoholu).

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,