Zagranica

Listerine w humorystycznej kampanii "Mouth vs Life"

Marka ruszyła z interaktywną kampanią wideo w serwisie YouTube.

Listerine w humorystycznej kampanii "Mouth vs Life"
Listerine, marka środków do ochrony jamy ustnej należąca do Johnson & Johnson, startuje w Wlk. Brytanii z pierwszą kampanią wideo w YouTube, która umożliwia użytkownikom personalizację kontentu.

Kampania przygotowana przez JWT London wykorzystuje funkcję auto playlisty w YouTube.

W serii zabawnych filmów “Mouth vs Life” (“Usta kontra życie”) aktorzy przebrani za zęby i gumy pokazują działanie jedzenia i picia oraz dostających się wraz z nimi drobnoustrojów w jamie ustnej. Użytkownik może wybierać spośród kilku wersji filmu, np. “Things You Drink” czy “Things You Lick”, i odtwarzać wideo z wybraną zawartością.

W profilu marki Listerine w YouTube zamieszczono również dodatkowy kontent, np. making off.

Planowaniem i kupnem mediów do kampanii zajął się Carat.

(na podst. www.brandrepublic.com)