M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bukowanie biletów do kina przez Facebook

( red. ) | 13 czerwca 2011, 06:00

Brytyjski Odeon chce wprowadzić taką usługę poprzez sklep w serwisie społecznościowym.

Odeon, największa sieć kin w Wlk. Brytanii, zamierza sprzedawać bilety poprzez transakcyjny site w Facebooku. Ma to być dodatkowy sposób przyciągnięcia ludzi do kin.

Firma obecnie pracuje nad rozbudową sklepu, który pozwoli internautom kupować bilety bez opuszczania strony serwisu społecznościowego. Planowane są też działania mające zwiększyć integrację z użytkownikami Facebooka.

Dotychczas Odeon w swoim profilu w Facebooku umożliwiał internautom m.in. oglądanie zwiastunów filmów, wygrywanie nagród i dyskutowanie nt. obrazów pokazywanych w kinach sieci. Oferował też wyszukiwarkę filmów i kin.

Odeon jest pierwszym brytyjskim kinem dostępnym we wprowadzonej niedawno usłudze Facebook check-in deal. W ramach oferty konsumenci dostają popcorn gratis, kiedy dzięki opcji lokalizacji wskażą w serwisie, że przebywają właśnie w kinie.

(na podst. www.brandrepublic.com)

Czytaj więcej na temat: ,