Kraj

Disneymedia+ realizuje akcję dla Playa

The Walt Disney Company Polska na zlecenie P4 przygotował specjalną akcję promocyjną związaną z wejściem na ekrany drugiej części filmu "Auta".

Disneymedia+, dział The Walt Disney Company Polska, przygotował specjalną akcję promocyjną dla firmy Play (P4) związaną z najnowszą produkcją filmową “Auta 2”.

W ramach współpracy Play wprowadził na rynek limitowaną edycję starterów Play Fresh, wykorzystując na opakowaniach grafiki z filmu “Auta 2” oraz wizerunki głównych bohaterów – Zygzaka McQueena i Złomka.

Akcja promocyjna wspierana jest ogólnopolską kampanią reklamową Play Fresh prowadzoną w telewizji, prasie i internecie. Realizacją spotu telewizyjnego zajęły się agencje Play – Grandes Kochonos i MediaCom Warszawa.

Promocja obejmuje również działania reklamowe w obrębie mediów własnych Disneya, w tym kanały Disneya oraz stronę Disney.pl. Wartość budżetu projektu nie została podana.