Kraj

Energetyk od Helleny

Jutrzenka na razie buduje dystrybucję produktu, nie zdradza planów wsparcia marketingowego.

Energetyk od Helleny
Należąca do Jutrzenki Colian marka Hellena wprowadziła na sklepowe półki nowy energetyk. Jak twierdzi marketer, NRG Power to pierwszy napój energetyzujący o smaku oranżady. Kierowany jest do tych konsumentów, którzy nie przepadają za smakiem klasycznych energetyków.

Nowy napój marki Hellena jest dostępny w puszce o pojemności 250 ml. Produkt na półce mają wyróżniać nowoczesna nazwa i grafika oraz zdecydowana kolorystyka. Umieszczony na puszce logotyp “oranżada” bezpośrednio nawiązuje do napojów marki Hellena. NRG Power o smaku oranżady zawiera kofeinę i witaminy.

Jutrzenka nie zdradza na razie planów związanych ze wsparciem marketingowym nowego energetyka. Obecnie marka Hellena buduje dystrybucję NRG Power i skupia się głównie na akcjach dla dystrybutorów: na działaniach typowo sprzedażowych i promocjach odsprzedażowych na wszystkich szczeblach dystrybucji. Produkt otrzymuje także wsparcie PR-owe.

Napój znajduje się już w kanałach dystrybucji od około 2 tygodni, na sklepowych półkach pojawi się za 2-3 tygodnie. Produkt w początkowym etapie będzie wprowadzany głównie do kanału tradycyjnego, a po osiągnięciu zakładanych celów marketer rozważy dalszy rozwój dystrybucji.

NRG Power będzie konkurować na rynku z wieloma markami napojów energetycznych, szczególnie tymi w wersjach smakowych. Jeśli brać jednak pod uwagę jego cenę (2,55 zł za puszkę 250 ml), uderzy głównie w marki tańsze, takie jak Black Energy Drink, N-Gine, Blow czy marki własne sieci handlowych.