Należąca do Jutrzenki Colian marka Hellena wprowadziła na sklepowe półki nowy energetyk. Jak twierdzi marketer, NRG Power to pierwszy napój energetyzujący o smaku oranżady. Kierowany jest do tych konsumentów, którzy nie przepadają za smakiem klasycznych energetyków.
Nowy napój marki Hellena jest dostępny w puszce o pojemności 250 ml. Produkt na półce mają wyróżniać nowoczesna nazwa i grafika oraz zdecydowana kolorystyka. Umieszczony na puszce logotyp “oranżada” bezpośrednio nawiązuje do napojów marki Hellena. NRG Power o smaku oranżady zawiera kofeinę i witaminy.
Jutrzenka nie zdradza na razie planów związanych ze wsparciem marketingowym nowego energetyka. Obecnie marka Hellena buduje dystrybucję NRG Power i skupia się głównie na akcjach dla dystrybutorów: na działaniach typowo sprzedażowych i promocjach odsprzedażowych na wszystkich szczeblach dystrybucji. Produkt otrzymuje także wsparcie PR-owe.
Napój znajduje się już w kanałach dystrybucji od około 2 tygodni, na sklepowych półkach pojawi się za 2-3 tygodnie. Produkt w początkowym etapie będzie wprowadzany głównie do kanału tradycyjnego, a po osiągnięciu zakładanych celów marketer rozważy dalszy rozwój dystrybucji.
NRG Power będzie konkurować na rynku z wieloma markami napojów energetycznych, szczególnie tymi w wersjach smakowych. Jeśli brać jednak pod uwagę jego cenę (2,55 zł za puszkę 250 ml), uderzy głównie w marki tańsze, takie jak Black Energy Drink, N-Gine, Blow czy marki własne sieci handlowych.