M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nestle wprowadza loda do obierania

Beata Goczał | 15 czerwca 2011, 06:00

Lodowa nowość jest wspierana kampanią w mediach.

Nestle Polska wprowadza na sklepowe półki dwie nowości w swojej ofercie lodów. Są to: pierwszy (jak twierdzi marketer) w Polsce lód na patyku do obierania Nestle Pirulo Banan oraz rożek Lion, lodowa wersja batona tej marki.

Pirulo Banan to lód na patyku, którego można obrać jak prawdziwego banana i zjeść w całości razem ze skórką. Jego żelowa skórka smakuje jak soczysta mandarynka, a pod nią kryją się lody waniliowe. Żelowa polewa nie kapie i nie brudzi podczas obierania.

– Jako firma kreująca nowe trendy na rynku stworzyliśmy produkt oryginalny, innowacyjny, który nie tylko smakuje, ale także dostarcza dobrej zabawy – mówi Paulina Zielińska, junior product manager w dziale lodów Nestle Polska.

Na opakowaniach lodowych nowości Nestle znalazły się kompas żywieniowy i wskaźnik GDA.

Launch Nestle Pirulo Banan wsparty jest kampanią reklamową obejmującą telewizję, prasę i internet. Za kreację reklam TV odpowiadają Publicis i Atmedia, za kampanię prasową i internetową – Atmedia. Zakupem mediów do kampanii zajmuje się MEC. Autorem opakowań Pirulo Banan jest agencja 4All.

Z kolei rożki lodowe Lion promowane są materiałami POS autorstwa agencji 3M. Za projekt opakowań tych produktów również odpowiada agencja 4All.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,