M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Google przejmuje Admeld

( red. ) | 15 czerwca 2011, 06:00

Za platformę optymalizacji wydatków internetowych gigant zapłacił 400 mln dol.

Google jest nowym właścicielem Admeldu, platformy optymalizacji wydatków internetowych. Wartość transakcji wynosi 400 mln dol.

Admeld powstał w 2007 r. w Stanach Zjednoczonych, dwa lata później zaczął też działać na rynku brytyjskim. Pracował dla takich klientów, jak: ITV, Mail Online, Dennis, Future. Kilka dni temu zdobył nagrodę za najlepszą technologiczną platformę podczas AOP Awards.

Admeld wejdzie w skład oferowanych przez Google usług reklamy internetowej obejmujących już m.in. Google Display Network, YouTube, AdMob i DoubleClick.

Przejęcie Admeldu przez Google musi zostać zatwierdzone przez odpowiednich regulatorów instytucjonalnych w USA.

(na podst. www.brandrepublic.com)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,