M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Brico Depot może zniknąć

Tomasz Wygnański | 15 czerwca 2011, 06:00

Brytyjski Kingfisher zapowiada ekspansję i ujednolicenie marki.

Kingfisher, największy w Europie detalista w branży marketów budowlanych, w Polsce obecny z markami Castorama i Brico Depot, zapowiedział zwiększenie liczby marketów Castorama z obecnych 60 do 120. Ma to się stać w ciągu najbliższych dwóch-trzech lat. Jednocześnie asortyment marketów ma być uzupełniony o elementy wyposażenia wnętrz z wyższej półki.

Detalista rozważa także wycofanie z rynku marki Brico Depot i zastąpienie jej Castoramą. Brico Depot to format przeznaczony dla sektora BtoB, ale jak się okazuje, firmy stanowią tylko 20 proc. klientów tych marketów. Obecnie w Polsce jest sześć sklepów Brico Depot.

Castorama to obecnie największa pod względem liczby sklepów w Polsce sieć marketów budowlanych. Kolejne miejsca zajmują Leroy Merlin i Obi. Obsługą mediową Castoramy zajmuje się Media Direction OMD, zaś reklamowo marketer współpracuje z kilkoma agencjami na zasadach projektowych.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,