Kraj

Mały "Naj" na wakacje

G+J na wakacje wydaje kieszonkową wersję "Naj Magazynu".

G+J Polska przygotował specjalną, wakacyjną mutację “Naj Magazynu”. Pismo ukaże się w mniejszym formacie (170 x 218 mm), w oprawie szytej i w obniżonej cenie okładkowej (1,70 zł). W sprzedaży dostępna będzie także wersja w dotychczasowym formacie. Łączny planowany nakład lipcowego wydania to 370 tys. egz.

Wakacyjny numer zostanie wsparty kampanią promocyjną opartą o telewizje tematyczne (TVN Style, Domo, Wedding TV, Kuchnia TV, Fox Life oraz kanały Zone Club, Romantica i Reality), reklamę zewnętrzną (reklama na tyłach autobusów w 6 największych miastach w Polsce), prasę (“Claudia”, “Gala”, “Glamour”, “Bistro”, “Moje Gotowanie”), radio (RMF FM i Radio Zet) oraz internet. Kampanię przygotował wydawca we własnym zakresie, a za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom.