Przetargi

Bongrain konsoliduje budżet kreatywny

Zwycięska agencja reklamowa zajmie się obsługą całego portfolio firmy.

Mleczarnia Turek (Bongrain Polska), która prowadzi przetarg reklamowy (patrz MMP24 z 10 czerwca br.), prawdopodobnie szuka firmy, która zajmie się obsługą całego portfolio marketera, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Celem przetargu ma być wybór agencji, która zajmie się obsługą skonsolidowanego budżetu kreatywnego.

Agencje, do których marketer zwrócił się z wstępnym pytaniem dotyczącym ewentualnego udziału w przeglądzie, nadal nie zostały poinformowane, czego przetarg będzie dotyczył. Zostały jedynie poproszone o przygotowanie agencyjnych credentials.

Informacji tych nie udało nam się potwierdzić u przedstawicieli firmy.

Obsługą marki Turek zajmowały się ostatnio m.in. agencje What i VA Very Advertising.

W portfolio Turka są m.in. sery marki Turek (kilka rodzajów), Tartare, Sekret Mnicha, produkty Pasłęk (m.in. kilka gatunków masła) oraz sery holenderskie.