Przetargi

Ruszył przetarg na obsługę reklamową Frugo

Marketer przeznaczył skromne środki na wynagrodzenie dla agencji reklamowej - zdaniem branżowców.

FoodCare, nowy właściciel marki Frugo, przygotowuje się do reklamowego relaunchu. Produkt do masowej dystrybucji ma trafić w lipcu.

Ruszył też przetarg reklamowy, który ma wyłonić agencję odpowiedzialną za komunikację. Nie udało nam się ustalić, ile agencji i które z nich zostały do niego zaproszone, ani też na kiedy planowane jest zakończenie konkursu.

Z naszych informacji wynika, że marketer nie dysponuje zbyt wielkim – z punktu widzenia agencji – budżetem przeznaczonym na wynagrodzenie dla agencji (kosztorysy opiewające na 200 tys. zł za kompleksową roczną obsługę oceniano jako wygórowane). Nie wszystkie agencje, zaproszone do przetargu, po zapoznaniu się z warunkami proponowanymi przez marketera zdecydowały się do niego przystąpić. Nie udało nam się wczoraj tych informacji potwierdzić z przedstawicielami FoodCare.