M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dwie agencje walczą o Vigor

Agata Małkowska-Szozda | 22 czerwca 2011, 06:00

Propozycje agencji trafiły do badań.

US Pharmacia, która prowadzi przetarg reklamowy dotyczący kompleksowej obsługi strategiczno-kreatywnej rodziny suplementów diety i preparatów witaminowych Vigor (MMP24 z 19 maja), rozmawia już tylko z dwiema agencjami, których projekty trafiły do badań.

Z naszych informacji wynika, że zaproszenie do przetargu otrzymały trzy agencje: Legend Group, Opus B i McCann Erickson. Nie udało nam się ustalić, która z nich odpadła już z konkursu.

Ostatnią kampanię reklamową dla dwóch suplementów diety – Vigor Immuno i Vigor Bystrzaki – zrealizowała agencja Banah Group (MMP24 z 30 września 2010 r.).

Czytaj więcej na temat: , , , ,