Przetargi

PZU odwleka decyzję o rozpisaniu przetargu na media

Wciąż ważą się losy przetargu na planowanie i zakup mediów dla grupy PZU.

PZU SA nadal nie podjęło decyzji o rozpisaniu przetargu na obsługę mediową. Jak tłumaczą przedstawiciele marketera, obecnie ustalane są terminy realizacji projektów strategicznych dla firmy i to właśnie od nich zależy, czy przetarg zostanie rozpisany i kiedy. Nie zdradzają szczegółów na temat projektów.

Do tej pory PZU rozesłało prośbę o podstawowe dane do kilku domów mediowych, które byłyby rozpatrywane jako uczestnicy przetargu. Obecnie planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Starlink.

W ub.r. PZU na reklamę ubezpieczeń komunikacyjnych wydało 36,2 mln zł, o jedną piątą mniej niż w 2009 r., kiedy przeznaczyło na nią 46,3 mln zł (dane: Kantar Media).