Kraj

Kite - kluczem do reklam Forda Kuga

Ogilvy Action odpowiada za projekt komunikacyjny powiązany z zawodami Ford Kite Cup 2011.

Agencja Ogilvy Action realizuje letnią kampanię outdoorową dla modelu Ford Kuga. Celem akcji jest dotarcie do konsumentów przebywających na wakacjach z przekazem kontekstowym o modelu Ford Kuga i o odbywających się nad morzem zawodach Ford Kite Cup 2011. Agencja odpowiada za kreację wykorzystywanych w komunikacji layoutów. Kampania potrwa do końca lipca br.

Ogilvy Action w ramach stałych działań dla klienta przygotowało reklamy do kampanii wizerunkowej na nośnikach OOH w całej Polsce. W miejscach, w których konsumenci spędzają wolny czas, pojawią się billboardy informujące o trwających zawodach i prezentujące samochód.

W tym roku odbywa się już szósta edycja pucharu Polski i mistrzostw Polski Ford Kite Cup. Pierwsze tegoroczne zawody zostały rozegrane w Chałupach. Następne zaplanowane są w Rewie, Łebie i Juracie. Głównymi konkurencjami wszystkich zawodów będą freestyle oraz race, oceniane według zasad obowiązujących na światowych zawodach PKRA. Kolejnymi konkurencjami rozgrywanymi w ramach Ford Kite Cup będą (w zależności od warunków pogodowych): big air/best trick, wave performance. Dodatkowo planowane są popisy zręcznościowe zawodników na kiteroomingu i batucie. Ford Kite Cup to nie tylko zawody profesjonalistów. Pod szyldem zawodów sportowych działa Vipowska Szkółka Kitesurfingowa, która jak co roku gościć będzie popularnych aktorów i znanych dziennikarzy.

Kreacje stworzone przez zespół Ogilvy Action będą zachęcać do kibicowania podczas zawodów i promować polskie kurorty. Konsumenci będą mogli opisać najbardziej atrakcyjne miejsca na wyprawy z rodziną i dziećmi na dedykowanej stronie internetowej stworzonej przez firmę Ford pod adresem www.rodzinnepozdroze.pl.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare.