Kraj

Program III Polskiego Radia chce odebrać słuchaczy Radiu Zet

W sobotę 16 marca br. zmieni się układ programów weekendowych Programu III Polskiego Radia. Pojawią się m.in. nowe programy Jana...

W sobotę 16 marca br. zmieni się układ programów weekendowych Programu III Polskiego Radia. Pojawią się m.in. nowe programy Jana Chojnackiego i Grzegorza Wasowskiego “Grakuchnia”, Magdaleny Jethon “Pani Magdo, tylko pani to powiem” oraz Ryszarda Jaźwińskiego “Trójkowo filmowo”. Oprócz tego na antenę powróci “Muzyczna Poczta UKF” i pojawi się program skierowany do miłośników muzyki klubowej pt. “Klubowe granie”. W niedzielę natomiast nowe propozycje Trójki to m.in. “Kabaret” i “Siesta” – program Marcina Kydryńskiego. Co tydzień w paśmie 20.05 – 21.00 w studiu im. Agnieszki Osieckiej odbywać się będzie koncert na żywo. Zmiany w tygodniowej ramówce Programu III PR wprowadzane będą stopniowo w marcu i kwietniu br. Witold Laskowski, dyrektor Programu III PR, na początku tego roku mówił, że stopniowe zmiany w Trójce mają na celu zdobycie części słuchaczy w wieku 25-35 lat, wiernych dotychczas Radiu Zet. Zdaniem Laskowskiego słuchalność Programu III PR może wzrosnąć – nawet o 100 proc. Trójka przygotowuje się do kampanii reklamowej, która ruszy jeszcze na wiosnę br. po wprowadzeniu wszystkich zmian programowych. Jej szczegóły nie zostały jednak ujawnione. Udział Programu III w zasięgu dziennym w soboty i niedziele, w grupie docelowej 15 +, w okresie październik – grudzień ub.r. wynosił 5,2 proc., Radia RMF FM – 22,7 proc., Radia Zet – 20,0 proc., a Programu I PR – 18 proc. (źródło: Radio Track SMG/KRC Poland Media). (PR)