Kraj

Pompidou obsługuje nowy produkt firmy Barlinek SA

Agencja jest autorem kampanii reklamowej marki Young.

Pompidou obsługuje nowy produkt firmy Barlinek SA

Pompidou wygrała przetarg na opracowanie strategii komunikacji i kreację materiałów wprowadzających na rynek deskę Young – nowy produkt firmy Barlinek SA (kolekcja podłóg drewnianych zaprojektowanych z myślą o pokojach dziecięcych).

Agencja przygotowała dla marki kreację, której headline nawiązuje do wymagań, jakie stawia młody użytkownik – “Drewniana podłoga na przygody małe i duże”. Do zadań agencji należało również zaprojektowanie pełnego ID marki. Na potrzeby kampanii wizerunkowej i sprzedażowej w prasie i internecie powstały także kreacja prezentująca unikatowe właściwości deski Young oraz materiały wsparcia sprzedaży.

W przetargu, oprócz Pompidou, brały udział również agencje Euro RSCG i Demo Effective Launching.