Kraj

Jurek Owsiak w kampanii Carlsberga

Szef Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wystąpił w spocie w ramach współpracy z marką przy Przystanku Woodstock.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FqRN-wHvJfPM%22%7D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Marka Carlsberg będzie głównym sponsorem Przystanku Woodstock (organizator: Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy) przez najbliższe trzy lata. Wcześniej imprezie patronowała Kompania Piwowarska.

Carlsberg nie tylko będzie współfinansował event, lecz także zbuduje na festiwalu boisko do piłki nożnej, na którym odbędzie się turniej amatorski. Partnerzy będą promować na Przystanku Woodstock ideę fair play.

Powstał także spot reklamowy, w którym występuje Jurek Owsiak. Nie pojawia się w nim piwo, jest jedynie mowa o fair play. Carlsberg w filmie sygnalizuje, że jest nie tylko sponsorem festiwalu, lecz także Euro 2012. To już druga kampania marketera z motywami Euro.

Jurek Owsiak oświadczył, że nie otrzymał za spot honorarium, projekt był częścią umowy sponsorskiej.

Film przygotowała agencja Saatchi & Saatchi.

Przystanek Woodstock to największa impreza muzyczna w Europie, bierze w niej udział co roku ok. 500 tys. osób.