Przetargi

Hypermedia Isobar wygrała przetarg Wyborowej

Agencja przygotuje serwis korporacyjny części dystrybucyjnej Wyborowa SA.

Agencja komunikacji Hypermedia Isobar wygrała przetarg na przygotowanie polskiego serwisu korporacyjnego części dystrybucyjnej dla takich marek, jak m.in.: Wyborowa, Absolut, Chivas Regal czy Ballantine’s.

W ramach współpracy z koncernem Pernod Ricard w Polsce agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie architektury informacji, wykonania projektów graficznych, implementację systemu zarządzania treścią CMS oraz hosting nowego serwisu korporacyjnego.

 

– Nowa strona korporacyjna będzie wspierać naszych klientów, dziennikarzy i partnerów biznesowych, informując o wydarzeniach i działaniach spółki oraz służyć pomocą w rozwoju naszych brandów. Wybraliśmy Hypermedia Isobar spośród kilku agencji ze względu na pełne dopasowanie do założeń przekazanych w briefie, kompletną analizę naszych celów, które serwis ma realizować, oraz zaangażowanie zespołu projektowego – powiedział Dino Metaxas, digital i direct marketing manager w Wyborowej SA.

 

Nie ustaliliśmy, ile agencji ani które z nich brały udział w przetargu.