Agencja komunikacji Hypermedia Isobar wygrała przetarg na przygotowanie polskiego serwisu korporacyjnego części dystrybucyjnej dla takich marek, jak m.in.: Wyborowa, Absolut, Chivas Regal czy Ballantine’s.
W ramach współpracy z koncernem Pernod Ricard w Polsce agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie architektury informacji, wykonania projektów graficznych, implementację systemu zarządzania treścią CMS oraz hosting nowego serwisu korporacyjnego.
– Nowa strona korporacyjna będzie wspierać naszych klientów, dziennikarzy i partnerów biznesowych, informując o wydarzeniach i działaniach spółki oraz służyć pomocą w rozwoju naszych brandów. Wybraliśmy Hypermedia Isobar spośród kilku agencji ze względu na pełne dopasowanie do założeń przekazanych w briefie, kompletną analizę naszych celów, które serwis ma realizować, oraz zaangażowanie zespołu projektowego – powiedział Dino Metaxas, digital i direct marketing manager w Wyborowej SA.
Nie ustaliliśmy, ile agencji ani które z nich brały udział w przetargu.