Kraj

SAR wybrał Komitet Organizacyjny konkursu Effie 2002

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych w Polsce (SAR) wybrało członków Komitetu Organizacyjnego konkursu Effie 2002, w którym nagradzane są prace reklamowe wedle...

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych w Polsce (SAR) wybrało członków Komitetu Organizacyjnego konkursu Effie 2002, w którym nagradzane są prace reklamowe wedle kryterium ich efektywności. W składzie tego gremium znalazło się ośmiu przedstawicieli polskiego przemysłu reklamowego, w tym: Anna Lubowska, prezes zarządu domu mediowego The Media Edge, Iwona Dynowska, prezes zarządu Grupy Media Planning, dyrektor generalny domu mediowego Media Planning oraz członek zarządu SAR, Wolfgang Ullrich, dyrektor zarządzający agencji reklamowej Grey Worldwide oraz członek zarządu SAR, Chris Dorsey, dyrektor zarządzający agencji reklamowej McCann-Erickson Polska, Marek Gargała, dyrektor zarządzający agencji reklamowej Publicis, Paweł Kastory, prezes zarządu Grupy Corporate Profiles DDB oraz prezes zarządu SAR, Marek Żołędziowski, prezes zarządu i dyrektor zarządzający agencji reklamowej Saatchi & Saatchi oraz członek zarządu SAR, oraz Leszek Popowicz, prezes zarządu brokera reklamy kinowej Best MP Agency oraz dyrektor generalny SAR. Konkurs efektywności reklamowej Effie odbędzie w tym roku już po raz trzeci. Uroczysta gala wieńcząca tegoroczną edycję zostanie zorganizowana jesienią br. (JP)