Kraj

Hypermedia uruchamia serwis pkokultura.pl na zlecenie PKO BP

Agencja interaktywna Hypermedia stworzyła witrynę internetową pkokultura.pl. "Witryna ma na celu propagowanie kultury oraz wydarzeń kulturalnych i jest adresowana do...

Agencja interaktywna Hypermedia stworzyła witrynę internetową pkokultura.pl. “Witryna ma na celu propagowanie kultury oraz wydarzeń kulturalnych i jest adresowana do wszystkich zainteresowanych tym tematem bez względu na wiek czy wykształcenie” – mówi Mariusz Nowak, account manager w obsługującej Hypermedia agencji PR Kwadrat. Witryna pojawiła się w sieci 5 marca br. i została uruchomiona równolegle z premierą sponsorowanego przez PKO BP filmu “Chopin – Pragnienie miłości”. Obecnie zawiera informacje o filmie, takie jak obsada, wywiady, biografie i fotografie z filmu. Dodatkowo w ramach serwisu działa kalendarium informacji o wydarzeniach kulturalnych (teatry, kina, kluby itp.). Kontent kalendarium pochodzi z warszawskiego miesięcznika kulturalnego “WiK. Warszawa i Kultura”. W przyszłości witryna ma się stać częścią programu sponsorskiego banku. Hypermedia współpracuje m.in. z PZU, operatorem telefonii komórkowej Era i Softbankiem. (PU)