Kraj

Drobna ratka od Aliora

Rusza kampania reklamowa pożyczki gotówkowej Alior Banku.

Alior Bank w kampanii pożyczki gotówkowej promuje “drobną ratę 22 zł za każdy 1000 zł pożyczki” oraz “0 zł prowizji dla wszystkich w lipcu”. Głównym medium kampanii jest telewizja, wspierana komunikacją w internecie oraz masowym mailingiem bezadresowym.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F0bIFTTjGau4%3Fversion%3D3%22%7D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

W weekend wystartowała kampania telewizyjna, która potrwa do 21 lipca br. Emitowany już wcześniej spot reklamowy “Miniaturator rat” został uzupełniony o informację o ofercie specjalnej, w ramach której w lipcu bank udziela pożyczek bez prowizji. Reklama będzie emitowana w głównych stacjach ogólnopolskich oraz wybranych kanałach tematycznych.

Kampania w internecie obejmować będzie emisję bannerów w największych polskich portalach i sieciach reklamowych oraz porównywarkach ofert bankowych, a także masowe e-mailingi oraz działania SEM. Wszystkie reklamy w ramach kampanii online będą prowadzić do dedykowanej strony internetowej https://pozyczka.aliorbank.pl. Oprócz informacji o ofercie można tam również znaleźć kalkulator rat, umożliwiający sprawdzenie minimalnej raty dla wybranej kwoty i okresu spłaty.

Kreację przygotowała agencja reklamowa PZL, media zaplanował i zakupił dom mediowy Maxus, a stronę WWW i reklamy internetowe przygotowała agencja interaktywna Sympatico.