Alior Bank w kampanii pożyczki gotówkowej promuje “drobną ratę 22 zł za każdy 1000 zł pożyczki” oraz “0 zł prowizji dla wszystkich w lipcu”. Głównym medium kampanii jest telewizja, wspierana komunikacją w internecie oraz masowym mailingiem bezadresowym.
W weekend wystartowała kampania telewizyjna, która potrwa do 21 lipca br. Emitowany już wcześniej spot reklamowy “Miniaturator rat” został uzupełniony o informację o ofercie specjalnej, w ramach której w lipcu bank udziela pożyczek bez prowizji. Reklama będzie emitowana w głównych stacjach ogólnopolskich oraz wybranych kanałach tematycznych.
Kampania w internecie obejmować będzie emisję bannerów w największych polskich portalach i sieciach reklamowych oraz porównywarkach ofert bankowych, a także masowe e-mailingi oraz działania SEM. Wszystkie reklamy w ramach kampanii online będą prowadzić do dedykowanej strony internetowej https://pozyczka.aliorbank.pl. Oprócz informacji o ofercie można tam również znaleźć kalkulator rat, umożliwiający sprawdzenie minimalnej raty dla wybranej kwoty i okresu spłaty.
Kreację przygotowała agencja reklamowa PZL, media zaplanował i zakupił dom mediowy Maxus, a stronę WWW i reklamy internetowe przygotowała agencja interaktywna Sympatico.