Kraj

Oriflame promuje dziecięce kosmetyki w kinach [WIDEO]

Kampania prowadzona jest w kinach Cinema City i potrwa do 22 września br.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F7tti2r31XBs%22%7D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oriflame rozpoczął kampanię reklamową w kinach, promującą produkty dla dzieci z wizerunkami popularnych bohaterów z animacji Disneya “Auta2” oraz “Zaplątani”.

Kampania potrwa do 22 września br. Jej głównym celem jest zwiększenie sprzedaży w segmencie produktów dla dzieci. Spot ma także przypomnieć o obchodzonym w tym roku 20-leciu obecności Oriflame w Polsce.

Reklama będzie emitowana w sieci kin Cinema City w Katowicach, Warszawie, Łodzi, Częstochowie, Krakowie, we Wrocławiu, w Wałbrzychu, Poznaniu. Trójmieście, Toruniu, Lublinie, Bielsko-Białej oraz Bydgoszczy i Zielonej Górze.

Spot został przygotowany przez agencję Epoka z Krakowa, natomiast zakupem mediów Oriflamie zajął się samodzielnie.

 

 

.