Kraj

Prezydencja w social mediach

Young & Rubicam i Wunderman rozpoczynają kampanię internetową na rzecz polskiej prezydencji w Radzie UE.

Konsorcjum złożone z dwóch agencji należących do grupy Young & Rubicam Brands wygrało konkurs ogłoszony przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych. Od lipca ruszyła kampania w internecie promująca polskie przewodnictwo w Radzie Unii Europejskiej.

Osią działań od samego początku – na fali zainteresowania inauguracją przewodnictwa – będzie przekazywanie wiedzy dotyczącej znaczenia tego faktu, instytucji UE, bieżących wydarzeń, a także roli Polski w zjednoczonej Europie. Poza tym kampanie w internecie będą kierować ruch do oficjalnego serwisu prezydencji: www.pl2011.eu.

Główna aktywność skupiona będzie w kanale YouTube oraz serwisach społecznościowych, jak Facebook, GoldenLine i NK.pl, a także na Twitterze i Blipie.

Wiele z elementów zaplanowanej przez agencje kampanii będzie skupionych na bezpośrednim zaangażowaniu internautów, współtworzenia multimediów, udziału w dyskusjach i komentarzach oraz quizach i konkursach. Kampania potrwa do marca przyszłego roku.