W lipcu w kilku z nadmorskich kurortów nad Bałtykiem: Władysławowie, Łebie, Międzyzdrojach i Kołobrzegu, odbędzie się festiwal streetartu zorganizowany przez Puma Jam i Radio Eska pod nazwą Puma Jam Surf Art. Pierwsza z cyklu imprez na plaży odbyła się już w ostatnią niedzielę, 3 lipca, we Władysławowie.
W sąsiedztwie popularnych barów na plaży przez cały dzień od 11 do 22 będzie trwała zabawa przy muzyce klubowej. Kolejne eventy odbędą się 9 lipca w Łebie (Costa Dorada), 16.07 w Międzyzdrojach (Copacabana) i 23.07 w Kołobrzegu (plaża miejska przy molo).
Organizatorzy przygotowali mnóstwo atrakcji, wszystkie w surferskim klimacie. Deski surfingowe ozdobione przez uczestników imprezy wezmą udział w konkursie na najlepsze graffiti na deskach, które oceni zgromadzona na miejscu publiczność. Organizatorzy zaplanowali pokaz tworzenia muralu na zbudowanej na plaży ściance, wykonany przez zaproszonych artystów streetartu oraz – dla wszystkich chętnych – lekcje skimboardu. Na plażowiczów czekają także liczne zabawy, w których można wygrać produkty Pumy – nowe perfumy Puma Jam.
Akcję Puma Jam Surf Art wspomaga intensywna promocja na antenie Radia Eska, w paśmie Eska Live Rmx i w informacjach lokalnych stacji sieci oraz internecie, w serwisie Eska.pl. Istotnym elementem działań promocyjnych jest konkurs SMS-owy, w którym uczestnicy mają szansę wygrać karnety na Sunrise Festival with Eska, najpopularniejszy w Polsce letni event z muzyką klubową, który odbędzie się w amfiteatrze w Kołobrzegu w dniach 22-24 lipca.
Wystąpią na nim światowego formatu gwiazdy muzyki klubowej, m.in. Eric Prydz, Eddie Halliwell, Riva Starr, Judg Jules, Above & Beyond. Festiwal stanowi ukoronowanie Puma Jam Surf Art. Karnety na Sunrise Festival można również wygrać poprzez aplikację w facebookowym fan page’u marki.
Koncepcja akcji jest efektem współpracy Grupy Eventowej i MediaComu Warszawa, które także odpowiadają za produkcję eventu. Wsparcie mediowe i organizację SMS-owej promocji sprzedażowej realizuje Pracownia Kreatywna “Time 100%”.
Grupa Eventowa i Pracownia Kreatywna “Time 100%” działają w strukturach biura reklamy Time i zajmują się realizacją niestandardowych rozwiązań sprzedażowych dla klientów. Za prowadzenie fan pag’u marki odpowiada MSL Warsaw.