Kraj

Cersanit kusi klientów i sprzedawców

Na zlecenie Cersanitu kampanię prowadzi agencja MAT z Grupy ADV.

Cersanit kusi klientów i sprzedawców
Firma Cersanit z sektora wyposażenia łazienek rozpoczęła nową promocję konsumencką. Kampania “Rodzinne zakupy z Cersanit” prowadzona za pośrednictwem dedykowanego serwisu internetowego potrwa do 15 września br. Jej kluczowym elementem jest konkurs na najlepsze hasło promujące rodzinne zakupy w sklepach Cersanit. Na laureatów czeka 13 nagród o łącznej wartości 45 tys. zł.

W ramach akcji przygotowano również konkurs skierowany do sprzedawców produktów marki Cersanit. Dla tych, którzy w czasie trwania kampanii zachęcą klientów do wzięcia udziału w akcji i osiągną najwyższą sprzedaż produktów tej firmy, przewidziano 10 nagród po 1 tys. zł. Taka koncepcja ma zapewnić możliwie najwyższą skuteczność akcji promocyjnej.

Wsparciem BTL zajęła się agencja marketingu zintegrowanego MAT wchodząca w skład Grupy ADV. Agencja przygotowała m.in. koncepcję kampanii promocyjnej, aplikację konkursową oraz dedykowaną stronę WWW.