Kraj

Atmedia rusza ze sprzedażą reklam w Viacom Blink

Kobiecy kanał telewizyjny z portfolio MTV Networks Polska rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego, za którą będzie odpowiadać Atmedia.

Atmedia wkrótce rozpocznie sprzedaż reklam w nowym kanale dla kobiet Viacom Blink!. W Polsce stacja wchodzi w portfolio MTV Networks Polska, a jest to wspólny projekt Viacom International Media Networks (VIMN) oraz Endemola.

Stacja skierowana jest do kobiet w wieku 16-49 lat.

Biuro reklamy Atmedia będzie reprezentowało Viacom Blink! w zakresie sprzedaży czasu reklamowego i akcji specjalnych. Czas reklamowy w stacji będzie dostępny w ramach pakietów spotów, a po ujęciu kanału w monitoringu – w ramach sprzedaży gwarantowanej widowni. Na razie nie wiadomo, kiedy kanał wejdzie do monitoringu.

Viacom Blink! jest 55. kanałem telewizyjnym w portfolio Atmedia. Broker pracuje też dla pozostałych stacji z rodziny Viacom International Media Networks, czyli: MTV, Viva Polska, Nickelodeon, Comedy Central oraz Comedy Central Family.

Jednocześnie Atmedia rusza ze sprzedażą na sierpień. Dom sprzedaż utrzymał lipcową – cenę 1 GRP dostępną w pierwszej fazie sprzedaży (presales) – wyniesie ona 1550 zł.