Serwis randkowy Sympatia.pl (Onet.pl) zmienił swoje oblicze i komunikuje to poprzez kampanię reklamową.
Zmiany w serwisie to m.in.: nowy wygląd profili, strony “Mojego konta”, wyszukiwarki czy nowy webowy komunikator. Nowością w serwisie są również Porady, które teraz użytkownicy mogą współtworzyć i w ten sposób dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem w temacie randek.
W kampanii reklamowej Sympatia.pl wykorzystywany jest m.in. 30-sekundowy spot telewizyjno-kinowy. Emitowany będzie w kanałach: TVN, TVN24, TVN Siedem, TVN Style, TVN Turbo, MTV, Viva, Comedy Central i Comedy Central Family, oraz w Multikinie. Spoty radiowe emitowane będą w Radiu Zet, RMF oraz Radiu Eska. Reklamy Sympatii ukażą się również w tytułach prasowych: “Wprost”, “Newsweek”, “Claudia”, “Glamour”, “Komputer Świat”, “Machina”, “Film”, “Party” oraz “Viva!”. W serwisach należących do Grupy Onet.pl prowadzone są również działania autopromocyjne.
Za kreację reklam odpowiada TBWA. Media zaplanowały i kupiły wspólnie Starcom i dział marketingu Onet.pl.