Kraj

Sympatia.pl w wielokanałowej kampanii [WIDEO]

Grupa Onet odświeżyła serwis randkowy i komunikuje to szeroko w mediach.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F1CF6UWxQ-Ec%22%7D
Serwis randkowy Sympatia.pl (Onet.pl) zmienił swoje oblicze i komunikuje to poprzez kampanię reklamową.

Zmiany w serwisie to m.in.: nowy wygląd profili, strony “Mojego konta”, wyszukiwarki czy nowy webowy komunikator. Nowością w serwisie są również Porady, które teraz użytkownicy mogą współtworzyć i w ten sposób dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem w temacie randek.

W kampanii reklamowej Sympatia.pl wykorzystywany jest m.in. 30-sekundowy spot telewizyjno-kinowy. Emitowany będzie w  kanałach: TVN, TVN24, TVN Siedem, TVN Style, TVN Turbo, MTV, Viva, Comedy Central i Comedy Central Family, oraz w Multikinie. Spoty radiowe emitowane będą w Radiu Zet, RMF oraz Radiu Eska. Reklamy Sympatii ukażą się również w tytułach prasowych: “Wprost”, “Newsweek”, “Claudia”, “Glamour”, “Komputer Świat”, “Machina”, “Film”, “Party” oraz “Viva!”. W serwisach należących do Grupy Onet.pl prowadzone są również działania autopromocyjne.

Za kreację reklam odpowiada TBWA. Media zaplanowały i kupiły wspólnie Starcom i dział marketingu Onet.pl.