Zagranica

Budżet kampanii "Grecja poza słowami" wyniesie około 23 mln dol.

Budżet międzynarodowej kampanii reklamowej "Grecja poza słowami" promującej Grecję jako region turystyczny wyniesie 23 mln dol. Kampania, która właśnie się...

Budżet międzynarodowej kampanii reklamowej “Grecja poza słowami” promującej Grecję jako region turystyczny wyniesie 23 mln dol. Kampania, która właśnie się rozpoczyna, została przygotowana przez agencję Team Saatchi. Agencja wygrała ten budżet w listopadzie ub.r. Działania reklamowe przebiegające w telewizji, radiu i prasie w całej Europie, Stanach Zjednoczonych, Rosji i Japonii mają na celu ożywienie w oczach odbiorców kwintesencji kultury i obyczajów Grecji oraz zwrócenie uwagi na to, co Grecja wniosła do kultury całego świata. Jeden z layoutów reklamy prasowej dotyczy również igrzysk olimpijskich, które w 2004 r. odbędą się w Atenach. Slogan tej reklamy brzmi: “Ateny 2004. Igrzyska Olimpijskie wracają tam, skąd wzięły swój początek”. W kampanii zostaną wykorzystane umowy sponsorskie z telewizjami CNN i Eurosport News.