Kraj

Edipresse Polska - plany wobec "Pani", 13 mln zł na "Przekrój"

Miesięcznik "Pani" powinien być drugim, po "Twoim Stylu", luksusowym magazynem dla pań. Taką nadzieję wyraził Zbigniew Napierała, prezes wydawnictwa Edipresse...

Miesięcznik “Pani” powinien być drugim, po “Twoim Stylu”, luksusowym magazynem dla pań. Taką nadzieję wyraził Zbigniew Napierała, prezes wydawnictwa Edipresse Polska, które od miesiąca jest wydawcą tego tytułu (poprzednio był nim Polski Dom Wydawniczy). “Pani” potrzebuje 2-3 lat na osiągnięcie takiej pozycji. Jej sprzedaż powinna sięgnąć 120-130 tys. egzemplarzy (w tej chwili jest to o połowę mniej). Prezes Napierała poinformował o tych zamiarach w związku z objęciem przez Krystynę Kaszubę, byłą naczelną “Twojego Stylu”, stanowiska wicepezesa Edipresse Polska. Krystyna Kaszuba będzie odpowiadać na stronę edytorską i artystyczną wszystkich dziesięciu magazynów Edipresse Polska, ze szczególnym uwzględnieniem “Pani” i kupionej wraz z nią “Urody”. Wspomagać ją będzie m.in. Michał Piekarski, który właśnie został dyrektorem artystycznym “Pani” i “Urody”, a poprzednio był na tym stanowisku w “Twoim Stylu”. Krystyna Kaszuba powiedziała, że jest jeszcze za wcześnie, aby mówić o planowanych zmianach w “Pani” i “Urodzie” . Prezes Napierała dodał, że wydawnictwo będzie aktywne poszukiwać wartościowych dziennikarzy, aby rozbudować dotychczasowe składy redakcyjne tych tytułów. Największym przedsięwzięciem dla Edipressu jest jednak w tej chwili przygotowanie i wylansowanie nowego oblicza “Przekroju”. Wydawnictwo przeznaczy na ten cel w tym roku 13 mln zł. Wysokość środków przekazanych na promocję “Pani” i “Urody” jeszcze nie zostały określona. (KP)