Kraj

Panorama Firm coraz bardziej online

Serwis Pf.pl zmienia pozycjonowanie i ma być postrzegany jako wyszukiwarka internetowa.

Panorama Firma, należąca do Eniro Polska, w najbliższym czasie przejdzie znaczące zmiany, które będą dotyczyły także oferty reklamowej.

Obecny projekt Pf.pl przekształci się z serwisu WWW w wyszukiwarkę internetową. Layout zostanie przemodelowany, a na środku strony znajdzie się wyszukiwarkowe okno. W dalszym ciągu nacisk kładziony będzie na usability oraz funkcjonalności SEO.

W odświeżonej odsłonie pojawi się nowe centrum obsługi klienta, w którym będą oni mogli sami zarządzać ofertą reklamową w Pf.pl.

Panorama Firm stawia na wizualność projektu. Klienci umieszczający swoje oferty będą mogli umieszczać więcej zdjęć, a także będą mieli możliwość umieszczania reklam wideo. Firma nawiązała także współpracę z Allegro.pl. Dzięki temu klienci będą mogli powiązać swoje aukcje z kontami w Pf.pl, a co za tym idzie, prowadzić je jednocześnie w dwóch miejscach na raz.

Eniro Polska nie rezygnuje jednak z drukowanego wydania katalogu, natomiast przewiduje zmniejszenie nakładu. Jej przedstawiciele nie potrafią też przewidzieć, jak długo pozostanie ono na rynku.

Panorama Firm coraz bardziej online
Równocześnie Panorama Firm rusza z ogólnopolską kampanią reklamową pod hasłem “Namierz każdą firmę!”. Będzie ona prowadzona na outdoorze, w internecie i prasie (tygodniki i miesięczniki ogólnopolskie). Dodatkowo w ogłoszeniach prasowych i na wybranych kreacjach zewnętrznych pojawią się kody QR, dzięki którym użytkownicy telefonów z czytnikami będą mogli bezpośrednio łączyć się z aplikacją Panorama Firm dostępną w Android Market. Działania promocyjne mają wpisywać się w długofalową zmianę wizerunku Panoramy Firm, która polega na podkreślaniu obecności marki w sieci i branży mobilnej.

Za kreację oraz planowanie i zakup mediów odpowiada dział komunikacji Eniro Polska.