Kraj

Disney Junior będzie w ofercie Atmediów

Najnowszy kanał The Walt Disney Company będzie ósmą stacją dziecięcą w portfolio Atmedia.

Atmedia od września br. rozpocznie sprzedaż nowego kanału dziecięcego Disney Junior, należącego do rodziny The Walt Disney Company. Stacja skierowana jest do dzieci w wieku 2-7 lat oraz ich rodziców.

Oferta reklamowa Disney Junior będzie obejmowała m.in.: kampanie spotowe, pakiety GRP, sponsoringi, akcje specjalne z wykorzystaniem pozostałych kanałów The Walt Disney Company (Disney XD i Disney Channel), a także komunikację poprzez serwis internetowy www.disney.pl.
Według szacunków Atmedia Disney Junior wzmocni udział w rynku pakietu Atkids o ok. 13 proc., do poziomu 32 proc. (w grupie 4-12 lat).

Disney Junior będzie ósmym kanałem dziecięcym w portfolio Atmedia, obok Disney Channel, Disney XD, CBeebies, MiniMini, Nickelodeon, Polsatu JimJam i ZigZap. Portfolio telewizji dziecięcych Atmedia uzupełnia pakiet witryn @kids, który obejmuje serwisy obsługiwanych nadawców oraz zewnętrznych wydawców (np. wydawnictwa Egmont).