W ostatnim czasie u największego w kraju producenta piwa doszło do przetasowań personalnych.
Andrzej Białasiewicz, dotychczasowy dyrektor ds. komunikacji i serwisu marketingowego, awansował na stanowisko associate marketing directora. Białasiewicz w KP pracuje od 2002 r.
Nowym dyrektorem komunikacji i serwisu marketingowego w Kompanii został Tomasz Brycki, dotychczasowy marketing manager ds. marek lower mainstream (czyli Żubra i Wojaka).
Awansował także Wojciech Usak, dotychczasowy marketing manager marki Tyskie, który objął nowe stanowisko dyrektora ds. rozwoju okazji konsumenckich (będzie się zajmował strategią rozwoju kategorii piwa i marek KP). Usak w KP pracuje od 2009 r., wcześniej przez cztery lata był był dyrektorem marketingu firmy tytoniowej Imperial Tobacco. Jego kompetencje w zakresie marki Tyskie przejął Andrzej Białasiewicz.
Marka Tyskie ma też nowego brand managera – został nim Krzysztof Bogacz, dotychczasowy menedżer ds. BTL. Bogacz w KP pracuje od trzech lat, dotychczas był odpowiedzialny za pracę działu BTL oraz za wspieranie brand managerów w tym zakresie. Jego dotychczasowe stanowisko nie zostało jeszcze obsadzone.
Przypomnijmy, że Kompania Piwowarska przenosi dział marketingu z Poznania do Warszawy (oficjalnie od 2012 roku).
Wiceprezesem ds. marketingu Kompanii Piwowarskiej od września 2009 r. jest Jessica Spence.
współpraca TW