Kraj

"Kobieta i Życie" po liftingu

Wydawnictwo Bauer odświeża kolejny magazyn.

Po „Świecie Kobiety” Wydawnictwo Bauer dokonało zmian w “Kobiecie i Życiu”. Wydawca wprowadził w piśmie m.in. zmiany graficzne i merytoryczne, dzięki którym ma ono zyskać bardziej elegancką i przyjazną szatę graficzną oraz praktyczny i ekspercki charakter.

Na okładce nowego numeru jest zdjęcie Beaty Tyszkiewicz, stałej autorki felietonów publikowanych w miesięczniku.

Przypomnijmy, że Tyszkiewicz była ostatnio mocno związana z magazynem poradnikowym “Dobre Rady” Burda Media Polska.

“Kobieta i Życie” pojawia się w nowej cenie 1,60 zł, w nakładzie 550 tys. egz. (dotychczasowa cena 1,50 zł, a średni nakład w tym roku wg danych własnych wydawcy wyniósł 511 tys. egz.). Numer  będzie wsparty kampanią telewizyjną (TVP, TVN, Polsat, TVN Siedem, Puls) oraz radiową (RMF). Kreację spotu przygotowała agencja reklamowa ITC, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.