Wystartowała akcja samplingowa usług wirtualnych prowadzona przez e-hostessy dla Uti.pl. – schemat reprezentowania marki przez atrakcyjne dziewczyny na targach czy w marketach został przeniesiony całkowicie do internetu.
Do udziału w kampanii zostało zaproszonych pięć uczestniczek programu partnerskiego Uti.pl. Ich głównym zadaniem jest reprezentacja marki w serwisach społecznościowych, nawiązywanie kontaktu z potencjalnymi odbiorcami. E-hostessy oferują bezpłatne testowanie usług wirtualnych, jak np. hosting, kreator stron WWW, poczta biznesowa oraz kilkadziesiąt aplikacji internetowych. Z hostessami będzie można porozmawiać osobiście za pośrednictwem platform społecznościowych, m.in. w Facebooku. W ramach ich oficjalnych profili można zdobyć informacje na temat produktów, promocji, nowości, a także uzyskać wsparcie przy wyborze i obsłudze technicznej aplikacji.
Na potrzeby kampanii zostało przeprowadzonych kilkanaście sesji fotograficznych z udziałem e-hostess. Zdjęcia będą udostępniane na stronach fanowskich dziewczyn. Uzupełnieniem akcji jest nowy serwis internetowy Uti.pl, nawiązujący szatą graficzną do marketowych gazetek produktowych.
Autorem i realizatorem kampanii jest agencja Wirtuale.pl.