Kraj

Nissan przeznaczy 2-3 mln zł na kampanię nowego modelu Primery

Ruszyła kampania reklamowa promująca najnowszy model Nissana Primery. Przygotowała ją agencja reklamowa Corporate Profiles DDB i dom mediowy Optimum Media...

Ruszyła kampania reklamowa promująca najnowszy model Nissana Primery. Przygotowała ją agencja reklamowa Corporate Profiles DDB i dom mediowy Optimum Media OMD. Od początku marca br. w prasie codziennej: “Gazecie Wyborczej”, “Rzeczpospolitej”, tytułach regionalnych oraz tygodnikach “Wprost”, “Polityka” i “Newsweek” ukazują się reklamy teaserowe nowego modelu Primery. Na tydzień przed otwartymi dniami, które odbędą się 22-23 marca br., rozpocznie się kampania prasowa zachęcająca do odwiedzenia 40 salonów dealerów Nissana. Na tydzień przez akcją otwartych drzwi ruszy kampania radiowa w rozgłośniach lokalnych, zachęcająca do odwiedzenia punktów sprzedaży Nissana. Po dniach otwartych przewidziano trwającą dwa miesiące ogólnopolską kampanię billboardową (kilkaset tablic firmy reklamy zewnętrznej AMS SA w całej Polsce) oraz dwumiesięczną kampanię prasową. Budżet reklamowo-promocyjny nowego modelu Primery wyniesie ok. 2-3 mln zł. Część reklam prasowych i outdoorowych jest adaptowana. Potencjalny nabywca Nissana Primery to człowiek w sile wieku, zamożny i otwarty na nowe technologie. Podstawowa wersja samochodu kosztować będzie 69 tys. zł. W ub.r. Nissan sprzedał w Polsce ok. 2 tys. sztuk tych samochodów, w tym roku nastawia się na sprzedaż podobnej liczby. Hasło kampanii reklamowej brzmi “Nowa forma inteligencji”, które akcentuje nową stylistykę wprowadzanej do sprzedaży Primery oraz inteligentne, nowe rozwiązania technologiczne, jakie w niej zastosowano. (MKS)