Kraj

Kuba Wojewódzki będzie reklamował sieć Play

Prezenter TVN, reklamujący kilka lat temu markę Tak Tak, będzie teraz twarzą reklam konkurencyjnego telekomu.

Jak wynika z naszych nieoficjalnych informacji, prawdopodobnie w tym tygodniu rozpocznie się kampania reklamowa sieci Play (P4), której twarzą został Kuba Wojewódzki, prezenter TVN. Działania mają rozpocząć się od komunikacji teaserowej. Następnie rozpocznie się szerokozasięgowa kampania mediowa.

Nie udało nam się ustalić, jakie konkretnie usługi Play będzie chciał promować z udziałem celebryty.

Przypomnijmy, że w 2005 r. Kuba Wojewódzki wraz z Michałem Figurskim (razem prowadzą poranne audycje w Esce Rock) występował w reklamach innego telekomu – Polskiej Telefonii Cyfrowej. Operator sieci Era repozycjonował wtedy markę prepaidową Tak Tak.

W komunikacji reklamowej Play wykorzystywał już wizerunek polskich celebrytów. W kampaniach pojawił się Bronisław Cieślak znany z roli porucznika Borewicza w serialu “07 zgłoś się” oraz Mirosław Zbrojewicz, aktor znany m.in. z roli Gruchy w filmie “Chłopaki nie płaczą”.

Kreacje dla sieci Play przygotowuje agencja Grandes Kochonos. Media dla tej marki planuje i kupuje MediaCom Warszawa. W 2010 r. P4 wydał na reklamy niespełna 320 mln zł (dane Kantar Media) i znalazł się na czwartym miejscu pod względem wydatków reklamowych wśród operatorów telekomunikacyjnych, za nim były Telekomunikacja Polska i Netia.