Ciąg dalszy zmian strukturalnych w TBWA\Telescope, ta agenda, powołana w 2004
roku, zajmowała się działaniami prospołecznymi, teraz została przejęta przez przez Malinę Wieczorek.
Malina Wieczorek planuje w najbliższym czasie powołanie spółki z o.o., której będzie jedynym właścicielem. Telescope dotychczas korzystał z zaplecza strategiczno-kreatywnego TBWA, teraz będzie się opierać na freelancerach. Niebawem mają wystartować dwie kampanie zrealizowane przez Telescope: dla Fundacji Taty i Mamy oraz kampania środowisk romskich finansowana z unijnych funduszy.
Christian Lainer, prezes TBWA Group Poland, podkreśla, że zmiana ta nie oznacza, że agencja rezygnuje z realizacji kampanii społecznych, jednak nie stać jej na utrzymywanie struktury dedykowanej.
Przypomnijmy, że od 1 lipca agencja reklamowa TBWA i firma marketing services Tequila połączyły się w jedną strukturę i mają wspólną dyrektor zarządzającą Alenę Suszycką (MMP24 z 27 czerwca).
TBWA razem z Telescope ma na swoim koncie kilkanaście nagród, m.in. Dobroczyńcę Roku oraz Złote i Srebrne Effie, a w ramach jej działań powstało ponad 40 kampanii społecznych. Zgodnie z umową i TBWA, i Telescope mają równe prawa do tych nagród, jak również do wszystkich zrealizowanych dotychczas kampanii.
Telescope zajmuje się doradztwem w zakresie marketingu społecznego, opracowywaniem strategii, tworzeniem społecznych kampanii reklamowych, łączeniem międzysektorowym podmiotów, planowaniem mediów oraz pozyskiwaniem i realizacją projektów z funduszy UE.