Kraj

MediaVest dla Federacji Polskich Banków Żywności

Dom mediowy przygotuje strategię komunikacji oraz zajmie się pozyskaniem mediów do multimedialnej kampanii społecznej.

Dom mediowy MediaVest rozpoczął współpracę z Federacją Polskich Banków Żywności.

MediaVest w ramach współpracy przygotuje dla Federacji Polskich Banków Żywności strategię komunikacji oraz zajmie się pozyskaniem mediów do multimedialnej kampanii społecznej. Celem działań ma być zainteresowanie młodych ludzi zarówno wolontariatem stałym w Bankach Żywności, jak i wsparciem przy największej akcji specjalnej tej organizacji – Świątecznej Zbiórce Żywności. Tym razem jest to powiązane z obchodami Europejskiego Roku Wolontariatu.

MediaVest świadczy swoje usługi w tym wypadku pro bono.

Działania mają ruszyć jesienią tego roku. Na chwilę obecną nie wiadomo, kto zajmie się kreacją.

Federacja Polskich Banków Żywności zrzesza 27 Banków Żywności działających na terenie całego kraju.